VolleyCross röplabda készlet 42130 változat
Kód: E42130Termék részletes leírása
A Crossnet játék először 2018-ban hódította meg az Egyesült Államok strandjait. A foursquare és a röplabda játék kombinálásával jött létre. Ez az első keresztben játszott röplabdameccs, nagyon színes és akciódús. Mindenki mindenki ellen játszik, ezért állandóan résen kell lenni. Egyszerűen tökéletes szórakozás a nyári napokra. Az egyszerű VolleyCross készlet kezdőknek és szabadidős játékosoknak készült. A háló magassága a játékosok igényei szerint állítható a szerkezet kihúzható rúdjainak köszönhetően (maximum 2 m magasság, a rudak egyes részeinek hossza 0,5 m). A készlet homokos vagy füves felületekre készült. Csomag tartalma: 1x háló - sárga szélű, magasság 0,5 m, hossz 4 x 1,5 m 4 x tágítható alumínium rúd max. 2 m hosszúsággal, átmérő 16 mm 4 x feszítő kötél 6 x textil zsinór a játékterek határára. a játszótér 8 x horgonycsap 1 x hordozható táska a teljes készlet tárolására Anyag: alumínium (rudak), acél (csapok), PE – polietilén (háló, zsinórok, rögzítőkötelek) A Crossnet játék szabályai: - Felállítás után A játékmezők 1-től 4-ig vannak számozva. Minden játékos elfoglal egyet - sorsolás alapján. Minden mezőben több játékos játszhat. - A játék úgy kezdődik, hogy egy játékos a 4-es mezőről ad ki a hátsó vonal mögül. Az adogatás keresztben a 2. négyzetbe kerül. Egy kézzel és a tenyér kemény részével kell elkészíteni. A fogadó játékos nem ütheti át a labdát a hálón. Ez a szabály azonban csak a beadványok beérkezésekor érvényes. - A következő játékban minden játékosnak csak egy érintése van. Egy blokk nem számít érintésnek. - A csere az egyik játékos hibájával végződik. - Hiba után a játékosok a mezőkön forognak. A hibát elkövető játékos az 1-es mezőre lép, a többi játékos pedig az óramutató járásával megegyezően a 4-es mezőre. Példa: a 4-es játékos elrontja. Így 1-re lép. Játékos 1-ről 2-re, játékos 2-ről 3-ra és játékos 3-ról 4-re. - Pont csak a 4-es mezőben szerezhető. Ha az 1., 2. vagy 3. mezőből bárki hibázik, a játékos 4-ben pontot kap. Ha a cserét elrontja egy játékos a 4-ben, senki nem kap pontot, és a játékosok egy hellyel az óramutató járásával megegyező irányban mozognak. - A játékot tizenegy pontig játsszák, és a különbségnek két pontnak kell lennie. - A háló érintése és az adogatás túllépése hiba.Kiegészítő paraméterek
Kategória: | Röplabda hálók |
---|---|
Jótállás: | 2 év |
EAN vonalkód: | 8591792421309 |
Származási ország: | |
Vámtarifa 95069990: | |
A tétel elfogyott… |
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!
Hozzászólás hozzáadása